ESNAFA, “DESTEK HATTI” TANITIMI

ESNAFA, SAĞLIK, YOL, HUKUKİ VE MALİ  KONULARDA 7/24 HİZMET İÇİN DÜĞMEYE BASILDI 

BİRLİK BAŞKANI KAZIM BARIŞIK’TAN ESNAFLARA UYARI

KİMSE BANA BİRŞEY OLMAZ DEMESİN, TEDBİRİNİZİ ALIN

ADANA – Adana Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği’ne (Adana E SOB) bağlı esnaf odası başkan ve üyelerine 7 gün 24 saat (7/24) hizmet sunacak, “Esnaf Destek Hattı” tanıtıldı.

Fransız menşeli olan Axa Grubu’na bağlı İnter Partner Assistance Firması’nın ürünü olan Easylife 7/24 Destek Hattı, Adana ESOB Başkanı Kazım Barışık ile Birlik Başkan Vekilleri Mustafa Avşar ve Aydın Hür ile Birlik Yönetim Kurulu Üyeleri ve bağlı esnaf odası başkanlarının da katıldığı toplantıda detaylı olarak anlatıldı.

Firma Temsilcisi ve Nars Danışmanlık ve Uluslararası Asistans Hizmetleri Sahibi N.Altan Arslan ile Düşizi Reklam  Tanıtım Organizasyonu Sahibi ve Firma Müşteri Temsilcisi Ümit Uygunsözlü tarafından tanıtımı yapılan “Destek Hattı”’nın bireylerden çok,  tüm kurumları kapsadığını, isteyene ödeyeceği ücret karşılığında çok daha geniş kapsamlı hizmetler verileceğini belirttiler.

Firma Yetkilisi Arslan ile Müşteri Temsilcisi Uygunsözlü,  enaz 5 bin üye sayısına sahip bir oda ile yapılan anlaşmada 10 Lira 75 kuruş karşılığında, 444 3762 nolu telefonu arayan her esnafın kaza halinde acil hava ambulansı, çekici, cenaze aracı gönderme, yakınlarına bilgi verme, uçak, otobüs, maç bileti, vize işlemleri ile işyerinde yaşanan sorunlarda cam, çilingir, elektrik ve su tesisatçı teminine varan hizmetlerinden, mali ve hukuki danışmanlığa kadar 7/24 hizmet alabileceğini söylediler.

Arslan ve Uygunsözlü, paket ücret dahilinde işyeri camının kırılması, su veya elektrik tesisatında yaşanacak problemlerin çözümünde “Destek Hattı”’na başvurulması halinde, bir defaya mahsus 150 TL’ye kadar ödemeyi kendilerinin yaptığını, benzer problemin tekrarı halinde indirimli fiyat hizmeti sunduklarını da kaydettiler.

Firma yetkilileri, ayrıca yol asistans kapsamında üye esnafın aracına ait lastiklerden birinin patlaması ve 444 3672’ye başvurulması halinde, gönderilecek ekibin lastiği değiştireceğini, yedek lastiğin olmaması halinde, aracın en yakın servisi çektirilerek bir defaya mahsus 75 TL’ye varan giderin kendilerince karşılanacağını, tekrarında indirimli fiyat uygulanacağını, kaza, arıza ve yanma sonucu aracın hareketsiz kalması halinde çekici gönderilerek, aracın en yakın servise çekilmesinin sağlanacağını ve masrafın 150 TL’sinin karşılanacağını, tekrarında indirimli fiyat uygulanacağını da ifade ettiler.

Birlik Başkanı Kazım Barışık da, firma yetkililerine verdikleri bilgilerden dolayı teşekkür ederken, “Her oda kendi çapında güçlü olmalı ve esnafına gereken destek ve hak ettiği hizmetleri fazlasıyla vermelidir. Bu anlamda hiç kimse bana bir şey olmaz, ya da benim başıma bir şey gelmez dememeli, herkes tedbirini almalı ve mağduriyetlerin önüne vaktinde geçmelidir”dedi.